God morgon!

En strålande solig dag, tyvärr så är det aningen kallt men det ger nog med sig fram på dagen...

Gårdagen gick jättebra, till middag så gjorde jag Airams fläskpannkaka. Jag hade inte vanlig keso hemma utan tog det som fanns och det var Keso med 4 löksorter. Jag tycker att det blev ännu bättre än med vanlig faktiskt och så använde jag riktigt fläsk istället för bacon.

Till frukost idag så har jag ätit av mina goda mackor som jag bakade igår och de var minst lika goda idag. Även maken gillade dem, han fick med sig ett par st. i sin matsäck. Skönt när hela familjen äter samma mat!

Idag så ska jag åka och hjälpa en väninna att baka matbröd, skoj att göra något produktivt samtidigt som man får umgås!

Ha en bra dag där ute i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0