Oj vad tiden går...

Igår så glömde jag helt bort att blogga och idag så har jag jobbat och sen har det varit full rulle hela kvällen.

Hur som helst... Jag vägde mig i morse och vågen stannade på 145,6 kg. Jag har alltså gått ner 3,8 kg på en vecka! Helt underbart! Jag vet att det mesta är vätska men det ger ju en knuff i rätt riktning...

Jag mår toppen av maten men annars så är det inte speciellt bra idag, jag har värk i kroppen och ont i halsen och så fryser jag. Hoppas att det är nåt snabbt övergående, jag vill inte bli sjuk nu när det är påsk och långledigt.

I morgon ska jag åka in och storhandla, vi åker till stugan några dar och då måste vi fylla upp skafferiet för det ekar tomt sen i höstas då vi gjorde vinter, jag hoppas verkligen att jag mår bättre för det här är inget vidare. Jag skulle verkligen vilja ta honung på en sked och låta smälta sakta i munnen för att lindra halsontet men tyvärr så är det ju inte en så bra idé...

Nä nu ska jag inte gnälla mera utan ta en alvedon och krypa ner under täcket och kura ihop mig framför min kamin till man... Myyyys...

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0