Härliga sommar!

Hej!

Jag finns kvar även om jag inte bloggar så himla ofta, orsaken till det är att vi renoverar hemma och jag knappt har tid för annat...
Hur som helst så är jag enormt glad, sen den 14 juni så har jag minskat 5,5 kg och då ska man även ta i beaktning att jag just nu har mens och då brukar jag kunna samla på mig vätska. Jag har alltså minskat 0,32kg om dagen! Helt otroligt fantastiskt bra! Tänk om det kunde fortsätta i den här takten... Då skulle jag minska totalt 42 kg tills vi åker utomlands... :-)
Det finns inte en chans att det fortsätter så här bra men tänk vilken underbar känsla det hade varit... :-)

Nä nu ska jag tillbaka till jobbet igen... Vi ses förhoppningsvis lite mera regelbundet nu i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0